Regulamin

  1. Na terenie naszego klubu obowiązuje całkowity i bezwzględny zakaz używania telefonów komórkowych, komputerów, tabletów, aparatów fotograficznych, kamer, dyktafonów oraz wszelkich urządzeń rejestrujących dźwięk lub obraz. Urządzeń tych nie wolno wnosić dalej niż szatnia niezależnie od tego czy są włączone czy nie. Urządzenia można pozostawić w zamykanych szafkach znajdujących się w szatni, jednak klub nie ponosi odpowiedzialności.
  2. W celu zapewnienia większego bezpieczeństwa pozostawionych przedmiotów w szatni informujemy iż szatnia może być monitorowana.
  3. Klub nie ponosi odpowiedzialności za zgubione lub zostawione rzeczy.
  4. Cena wejścia obejmuje dostęp do wszystkich pomieszczeń dla gości i wyposażenia klubu, ręcznik i klapki jednorazowe , które mogą być używane tylko w strefie prysznicowej. Bar jest płatny zgodnie z cennikiem.
  5. Klub i obsługa nie zapewniamy doznań erotycznych. To od Was zależy czy będziecie się bawić czy nie.
  6. W naszym klubie stawiamy na wysoką kulturę osobistą, słowo „nie” nie podlega dyskusji. W każdej chwili możesz odmówić innej osobie zabawy. Osoby, które będą zachowywały się natrętnie, niekulturalnie lub wulgarnie będą wypraszane z klubu.
  7. W trosce o bezpieczeństwo swoje jak i innych uczestników, osoby nadużywające alkohol nie będą wpuszczane oraz będą wypraszane z klubu.
  8. W trosce o miłą atmosferę prosimy zgłaszać wszystkie problemy obsłudze klubu. Im szybciej dostaniemy taką informację tym szybciej zareagujemy.
  9. Na terenie naszego klubu obowiązuje bezwzględny zakaz palenia tytoniu po za strefą wyznaczoną do tego celu.
  10. Prezerwatywy udostępnione są bezpłatnie i obowiązuje nakaz ich używania. Wyjątkiem jest okoliczność, gdy uczestnicy zabawy wyrażają na to obopólną zgodę. Po użyciu prosimy wyrzucać je do kosza.
  11. Goście ponoszą odpowiedzialność materialną z szkody wyrządzone na terenie klubu.
  12. W klubie obowiązuje zakaz wnoszenia napojów i jedzenia z zewnątrz. .
  13. W naszym klubie obowiązuje strój wieczorowy lub dopasowany do charakteru imprez.
  14. Wysyłając sms/e-mail zgłoszeniowy lub dzwoniąc zgadzacie się na otrzymywanie informacji drogą elektroniczną o wydarzeniach związanych z klubem. Zgodę tę można w każdym momencie wycofać droga telefoniczną, mailową bądź sms.
  15. Obsługa klubu ma prawo wyprosić bez podania przyczyny.
  16. Wchodząc do klubu nasi goście akceptują regulamin.

 

Aktualny regulamin obowiązuje od 27 stycznia 2017 roku.

Aktualny cennik wejść na imprezy podany jest na stronie „O nas”

Życzymy wszystkim odlotowej zabawy!!!